Hoppa till primärt innehåll

FUISM

FUISM

Huvudmeny

  • Hem
  • Årets pedagogiska pris
    • Årets vinnare
    • Nominera
    • Arkiv
  • Konferenser & seminarier
    • Höstkonferens
    • Vårmöte
    • Träffar & Pedagogstafetter
  • Medlemskap
    • Medlemsansökan
    • Adressändring
    • Avanmälan
  • Om oss
    • FUISM infoflyer
    • Stadgar
    • Protokoll och verksamhetsberättelse
    • Våra mål
    • In English
  • Kontakta styrelsen
  • Träffar & Pedagogstafetter
    • Pedagogstafett Region Syd
    • Pedagogstafett Region Väst
    • Pedagogstafett Region Norr
    • Pedagogstafett Region mellan
    • Pedagogstafett Region Stockholm/Gotland
  • Välkommen till FUISM!

Inläggsnavigering

← Föregående Nästa →

Kan museipedagogik vara språkutvecklande?

Publicerat 2013-05-03 av admin

Är museipedagogers visningar och möten med förskolan språkutvecklande för barnen? På vilket sätt i så fall? Amanda Hägglöf och Josefine Rigelius, Stockholms universitet analyseras förhållandet i sin uppsats. 
Uppsats: Museipedagogers språkutvecklande arbete – förskolan möter museum

Detta inlägg är publicerat under Aktuellt av admin. Bokmärk permalänken.
Drivs med WordPress