Hoppa till primärt innehåll

Huvudmeny

  • Hem
  • Om oss
    • Våra mål
    • Protokoll och verksamhetsberättelse
    • Stadgar
      • Inför beslut ang. stadgeändringar
    • In English
    • FUISM infoflyer
  • Årets pedagogiska pris
    • Nominera
    • Rösta
    • Arkiv
  • Medlemskap
    • Adressändring
    • Avanmälan
    • Medlemsansökan
  • Konferenser & seminarier
  • Kontakta styrelsen

Inläggsnavigering

← Föregående Nästa →

Kan museipedagogik vara språkutvecklande?

Publicerat 3 maj, 2013 av admin

Är museipedagogers visningar och möten med förskolan språkutvecklande för barnen? På vilket sätt i så fall? Amanda Hägglöf och Josefine Rigelius, Stockholms universitet analyseras förhållandet i sin uppsats. 
Uppsats: Museipedagogers språkutvecklande arbete – förskolan möter museum

Detta inlägg är publicerat under Aktuellt av admin. Bokmärk permalänken.
Drivs med WordPress